Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Sosyal Medya

Scroll to Top

To Top

Düğün Hikayeleri

2012 Düğünleri- Duygu & Yasin

Tags | , , , , , , , , ,

Şehir dışı düğünleri çok seviyorum. Kimse alınmasın ama özellikle de Ege düğünlerini. Bu yıl yine kısmet oldu Duygu ve Yasin sayesinde memleketime gittim. Sıcak bir günde havadan daha sıcak olan insanlarla çok güzel bir çekim günü geçirdim.

Duygu ve Yasin’in tüm hazırlıkları İzmir’de oldu. Düğünse Muğla’da.

Sabah Adnan Menderes Havaalanından bizi bir araç aldı. Duygu’nun evine götürdü. Mis gibi ege domatesi biberi eşliğinde hepbirlikte kahvaltı yaptık.

Kahvaltı sonrası Yasin bizi Duygu ve kız arkadaşlarıyla birlikte kuaföre bıraktı. Güzel ve özenli bir hazırlığın ardından araç öğlene doğru aldı bizi. Önce baba evine gittik. En sevdiğim anları çektikten sonra uzun bir yolculuk başladı. Özel olarak kiralanan minibüse doluştuk tüm kızlar; yanımızda gelin damat. Sohbet ede ede birbirimizin uyku hallerini çeke çeke geldik. ( Yasin bu satırları okurken aşagıda fotoğraflara kayacak gözlerin.. ve evet yaptım! seni uyurken yakalamayı basardım ve dediğim gibi paylaşıyorum :)) )

Muğlaya vardığımızda bizi zorlu ev ziyaretleri bekliyordu. Bilen bilir ama bilmeyen için geleneksel ege düğünleri böyledir. Kız evinden çıkılır . Sıra erkek evine ve düğüne gelemeyecek yaşlılara gelin göstermeye gelir. Kabul ediyorum sıcakta bu gelenekleri yerine getirmek çok zordur ama gelenekler güzeldir.

Görevler bittiğinde sıra dış çekime geldi ve biz Dalaman’a doğru yol aldık. Deniz kenarında gün batımını yakaladık. Meşur Azmakbaşında masal gibi fotoğraflar çektik.

Çekim sonrası düğün mekanına geldiğimizde gece başlamaya hazırdı. Yasin ve Duygu ilk danslarını yaparken kalbim ağzımda onları izledim. Tüm gün süren bu masalın bu anı benim için belki de en önemli olandı.

Gece ilerledikçe ve bizim yörelerin müzikleri çaldıkça dayanamayıp aralarına karıştım. Hem oynadım hem fotoğraf çektim.

Biriktirdiğim güzel anlara yine yenilerini ekledim…

Gelinlik : Relactive – özel dikim

Ayakkabı : Madam Burcu – özel yapım

Makyaj / Saç : Özkan Kuaför (izmir)

Düğün Yeri : CNS Tesisleri/ Muğla

Çekim Mekanı : Gökova Yücelen Otel Bahçesi – Azmak Nehri kıyısı – Eski Marmaris Yolu